انتخاب درست کلمه کلیدی در عنوان صفحه

Long Tail1

کلمه کلیدی در عنوان

یکی از مسائلی که شما باید برای ساخت یک لندینگ موفق یا یک پست موفق در نظر بگیرید استفاده از کلمه کلیدی اصلی در عنوان می باشد.

افراد زیادی هستند که عنوان را تنها یک کلمه کلیدی ساده انتخاب می کنند و به محتوا را با شیوه چاشنی کلمه کلیدی یا همان keyword stuffing استفاده می کنند که شاید تا سال ۲۰۱۷ این موضوع می توانست برای سئو یک صفحه خوب باشد اما بعد از آپدیت کبوتر گوگل این موضوع جایگاهی ندارد.

ما برای این موضوع بررسی های مختلفی انجام دادیم و پیشنهاد های زیادی را دیدیم که می خواهم به شما راهکاری را برای ساخت یک صفحه خوب و تاثیرگذار که بتوانید رتبه خوبی دریافت کنید را خواهم گفت.

کلید واژه دنباله کشیده ( Long tail ) چیست ؟

Long Tail2

این واژه بی شک به گوش شما رسیده است و شنیده اید که خیلی در موردش بحث و نظر وجود دارد.

این موضوع برای کسب و کارهای آنلاین و بازاریابی تاثیر بسیاری دارد که شما نیز باید برای تولید هر محتوایی در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال ، یک خریدار ممکن است چنین موبایلی را جستجو کند:

“قیمت گوشی سامسونگ مدل A21″ یا حتی ” قیمت گوشی سامسونگ ۱۲۸ گیگ A21″

به اینها Long Tail یا دنباله کشیده گفته می شود که به نوعی کلمه کلیدی هدفمند گفته می شود.

حتی انتخاب کلمه کلیدی درست در بازاریابی محتوا نیز بسیار کارآمد و تاثیر گذار می باشد و یکی از نکته های مهم در این موضوع می باشد.

باید بدانید که بسیاری از کلمات کلیدی دنباله کشیده ( Long Tail ) بیش از ۳ کلمه دارند و حتی هدفمند نیز گفته می شود.

بسیاری از کلمات کلیدی محبوب با بیش از سه کلمه وجود دارد که قطعاً کلمات کلیدی طولانی نیستند.

چرا جستجوهای دنباله کشیده Long Tail ارزشمند هستند

اینها کلمات کلیدی مانند “کفش” و “لپ تاپ” و “بیمه ماشین” و غیره هستند (هر یک از این کلمات کلیدی خاص صدها هزار جستجوی ماهانه دارند).

اما کلمه های کلیدی که مشتریان واقعی و هدفمند را شامل می شوند مانند “قیمت کفش چرم زنانه” و “قیمت لپ تاپ ایسوس” و “بیمه ماشین اقساطی” هستند که مشریان واقعی را جذب صفحه هدفمند شما می کنند و می تواند یکی از اصل های موفقیت شما برای تبدیل بازدید کننده به مشتری و نرخ تبدیل باشد.

شما می توانید این کلمه های کلیدی دنباله کشیده Long Tail را در پیشنهادهای گوگل نیز استخراج کنید و در یک لندینگ خوب استفاده کنید.

پیشنهادهای گوگل

شما می توانید در زمانی که با یک سئوکار قرارداد می بندید می توانید در خدمات سئو از سئوکار خود حتی با مشاوره سئو صفحاتی هدفمند داشته باشید و مشتریانی هدفمند جذب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *