شرکت سئو چیست؟ آژانس های سئو چه کاری انجام می دهند؟

seocompany1

سئو یکی از اصطلاحات رایج در دنیای تجارت امروزی است. اما اگرچه بسیاری از صاحبان مشاغل معتقدند که معنای سئو را می دانند، اما ممکن است از تمام خدماتی که در خدمات سئو تعبیه شده است مطمئن نباشند و همچنین نمی دانند چگونه مزایای یک شرکت سئو را به حداکثر برسانند.

این راهنما به دست گرفتن صاحبان مشاغل اختصاص داده شده است، آنها را از طریق ABCs خدمات SEO، آنچه در سئو گنجانده شده است، نحوه کار و فعالیت سئو، چیستی یک شرکت SEO و انتظارات از آنها، نحوه استخدام بهترین ها اختصاص داده شده است و هزینه سئو آن چقدر است و چرا را توضیح داده ایم.

بنابراین، اگر قرار است سیستم ضعیف و سنتی قدیمی را رها کنید تا تمام جزئیات مهم در مورد چگونگی ارتقای کسب و کار خود را با کمک شرکت های سئو به سطح بعدی بیاموزید، با ما همراه باشید.

سئو چیست؟ | توضیحات خدمات سئو

درک اینکه تاثیر سئو در کسب و کار چیست، اولین قدم برای فروش بهتر و دیده شدن برای کسب و کار شما است.

سئو یک سرویس دیجیتالی است که توسط صاحبان مشاغل برای بهبود دید، افزایش ترافیک، افزایش فروش، تبدیل کلیک های وب سایت به مشتریان و افزایش درآمد هر کسب و کاری استفاده می شود.

این یک اصطلاح کوتاه مدت (و یک اصطلاح محبوب) است که برای اشاره به بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده می شود.

معمولاً برای هدف قرار دادن موتورهای جستجو (عمدتاً گوگل) برای کمک به صاحبان مشاغل برای جلب توجه مورد نیاز و جذب مخاطبان هدف خود سریعتر از بدون SEO استفاده می شود.

خدمات سئو چیست

خدمات سئو شامل چه مواردی است؟

این ترکیبی از بسیاری از خدمات فرعی مانند سئوی محلی( local SEO )، سئوی موبایل یا موبایل فرندلی ( mobile SEO )، سئوی فنی ( technical SEO )، سئوی محتوا ( content SEO ) و غیره است که برای دستیابی به یک هدف با هم کار می کنند: کسب درآمد بیشتر برای صاحب کسب و کار.

سئو شامل یک سری مراحل و فرآیندهایی است که با هم کار می کنند. با داستان شاخص موتور جستجو شروع می شود. آن را به عنوان یک کتابخانه آنلاین عظیم با کسی که کتاب‌های جدید، یک سیستم تنظیم کتابخانه و هزاران (مگا تریلیون‌ها) کتاب را اسکن می‌کند، در نظر بگیرید.

شخصی که کتاب های جدید را اسکن می کند نشان دهنده ربات های موتور جستجو است، در حالی که کتاب ها مخفف وب سایت های منتشر شده (مانند فروشگاه های آنلاین، وبلاگ ها، سایت های خبری و غیره) هستند. همچنین برای مرتب کردن (رتبه‌بندی) یک وب‌سایت نسبت به سایرین از عواملی مانند کلمات کلیدی، کیفیت لینک‌ها، ساختار محتوای وب‌سایت و غیره استفاده می‌شود.

اما توضیح ساده در مورد نحوه رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها این است: هر وب‌سایتی که به بهترین وجه به سؤال جستجو شده پاسخ می‌دهد، در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) رتبه اول یا رتبه بهتری را دارد.

خدمات SEO از کجا وارد می شوند؟

فرآیند سئو آنچه را که موتورهای جستجو در یک “وب سایت عالی” به دنبال آن هستند در نظر می گیرد، به طوری که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید این عوامل را در وب سایت خود بگنجانید و رتبه آن را بالاتر از رقبای خود قرار دهید. اینگونه است که دید و بسیاری از مزایای دیگر به دست می آید.

به طور خلاصه، یک آژانس سئو متوجه می شود که مشتریان شما بیشتر به دنبال چه چیزی هستند، چه چیزی را دوست دارند، کجا هستند و چه کاری انجام می دهند و سعی می کند وب سایت شما را به گونه ای طراحی کند که در زمان مناسب دقیقاً به آنچه نیاز دارند تبدیل شوید و در جایگاه بهتری از نتایج گوگل دیده شوید.

آیا ارزش همکاری با یک متخصص سئو را دارد؟

اگر جزو صاحبان مشاغلی هستید که این سوالات را می پرسند…

  • آیا ارزش پرداخت برای سئو را دارد؟
  • آیا شرکت های سئو کار می کنند؟
  • آیا به آژانس سئو نیاز دارم؟
  • آیا یک متخصص سئو جوابگو می باشد؟

بله، بسیاری از صاحبان مشاغل سعی می کنند سئوی وب سایت خود را به تنهایی انجام دهند (DIY) و هیچ اشکالی در این کار وجود ندارد. با این حال، چیزی که به اندازه سئو برای یک تجارت حیاتی و کلیدی است، باید با حرفه ای بودن و جدیت کامل برخورد کرد و بنابراین باید یک شرکت سئو یا متخصص سئو همکاری کنید.

با این حال، اگر هنوز بر این باور هستید که کسب و کار شما می تواند بدون دخالت یک شرکت سئو کار به خوبی انجام دهد، در اینجا سه دلیل وجود دارد که چرا به یک آژانس سئو نیاز دارید تا به شما کمک کند تا نوع مناسبی از ترافیک را به سمت وب سایت و با پتانسیل تبدیل بازدید کننده را به خریدار محصولات تجاری شما تبدیل کند.

۱. زمان

در یک تجارت، منابع همه چیز هستند. تعداد منابع در دسترس یک کسب و کار نحوه استفاده آنها از این منابع را تعیین می کند. به همین دلیل است که منابع کمیاب معمولاً با دقت مدیریت می‌شوند. برنامه‌ریزی بهترین راه برای سرمایه‌گذاری در آنها برای بازدهی بیشتراست، اما چند وقت دیگر؟ زمان نه تنها کمیاب است، بلکه در صورت تلف شدن قابل بازیابی نیست و سئو زمان بر است.

در حالی که برخی از کسب و کارهای کوچک بر این باورند که زمان کافی برای مدیریت سئوی وب سایت خود را دارند، توصیه می شود این زمان را صرف گسترش شبکه خود از طریق روش های دیگر کرده و نیازهای سئوی خود را به شرکت های سئو برون سپاری کنند. این نه تنها نتایج بهتری نسبت به روش DIY به دست می‌آورد، بلکه کسب‌وکار از دو طریق سود می‌برد: زمانی که به خوبی در سایر زمینه‌های سخت صرف می‌شود و بازده سئو پر سود.

۲. دانش فنی

سئو بسیار بیشتر از زمان نیاز دارد. همچنین به دانش پیشرفته ای از تکنیک ها، مهارت ها، دانش و تخصص خاصی نیاز دارد که ممکن است برای شما وهم آلود یا ناآشنا باشد. این مهارت ها را نمی توان نادیده گرفت زیرا برای خدمات سئو با کیفیت بسیار مهم هستند.

برخی از این مهارت ها عبارتند از: نوشتن، ارتباط، تحقیق کلمات کلیدی، برنامه نویسی کامپیوتری، تحلیل، بازاریابی محتوا، مدیریت پروژه، اولویت بندی، مدیریت تحلیل، تفکر انتقادی، شوخ طبعی، مهارت های اجتماعی و مهارت های تصمیم گیری.

یک شرکت یا آژانس سئو معمولا این حوزه ها را به متخصصان این حوزه ها محول می کند و در نتیجه بهترین نتیجه را به شما می دهد. بنابراین، اگر در تمام مهارت های ذکر شده استاد نباشید، بهتر است یک متخصص سئو استخدام کنید.

۳. کسب و کار بازاریابی سئو عالی

شکی نیست که سئوی DIY می تواند کسب و کار شما را به دیدی که می خواهید برساند، اما چه شانسی دارد که کسب و کار شما توسط مخاطبان هدف شما دیده شود؟ یک شرکت SEO از ابزارهای سئوی موجود برای کمک به تنظیم دقیق وب سایت کسب و کار شما برای مطابقت با درخواست های مخاطبان هدف شما استفاده می کند.

در حالی که سئوی شما ممکن است دیده شود، سئوی حرفه ای تبدیل ها، کلیک ها، فروش ها، رتبه های بالاتر و موارد دیگر را هدف قرار می دهد. بنابراین، اگر از خود می‌پرسید، «شرکت‌های سئو چه کاری انجام می‌دهند؟» آن‌ها نه تنها یک کسب‌وکار را برای دیدن جهانیان عرضه می‌کنند، بلکه آن را درست در مقابل مخاطبان مناسب قرار می‌دهند.

در مورد سوالات آیا ارزش هزینه و پرداخت برای دریافت خدمات سئو را دارد؟ آیا شرکت های سئو مناسب کار می کنند؟ آیا به آژانس سئو نیاز دارم؟ پاسخ این است که بله، استخدام یک شرکت سئو سرمایه گذاری است که مطمئنا ارزش آن را دارد.

شرکت سئو چیست؟

شرکت سئو چیست؟

از ابتدای این راهنما، اطلاعات کمی در مورد توضیحات شرکت SEO و معنای شرکت SEO ایجاد شده است. اما برای سؤالات بیشتری مانند «آژانس سئو چیست یا کسب و کار سئو چیست؟»، این بخش مختص رسیدگی به این سؤالات است.

اول و مهمتر از همه، توضیح برای شرکت های سئو مانند مشاغل سئو و همچنین به معنای آژانس سئو است. بنابراین، در بقیه این راهنما، اصطلاحات به جای یکدیگر استفاده می شوند.

مشاغل سئو نیز مانند شما محصولات و خدماتی را می فروشند، با این تفاوت که محصولات آنها ابزار سئو و خدمات آنها خدمات سئو هستند. هدف آنها بهینه سازی وب سایت شما برای مطابقت با نیازهای مخاطبان هدف و موتورهای جستجو برای دید آنلاین بهتر است.

کار آنها شامل تولید لینک، ایجاد و بهینه سازی محتوا، بازسازی طراحی وب سایت و عملکرد کامل وب سایت است. با این حال، فریب نخورید. همه شرکت‌های سئو واقعاً این خدمات را ارائه نمی‌دهند.

به همین دلیل است که بهتر است مراقب باشید که کدام شرکت های سئو این محصولات را ارائه می دهند. هستند فریلنسرهایی که بصورت تخصصی این خدمات را انجام می دهند و تمام مواردی که مورد نیاز شما است را با برآورد درست به شما اعلام می کنند.

صداقت بزرگترین امتیاز یک سئوکار می باشد که شما می توانید این موضوع را در کمتر افرادی پیدا کنید.

تیم سئو چیست؟

اصطلاح دیگری که ممکن است در این موضوع با آن مواجه شوید تیمی از متخصصان سئو است که بیشتر به عنوان تیم سئو شناخته می شوند. اگر بخش مربوط به اینکه آیا استخدام یک شرکت سئو ارزش دارد یا خیر را به خاطر دارید، ذکر شد که یک شرکت سئو بخش سئو کامل را به متخصصان واگذار می کند.

این متخصصان یک تیم سئو هستند. آن‌ها می‌دانند (یا قرار است بدانند) دقیقاً به چه چیزی یک وب‌سایت برای رتبه‌بندی بالا برای SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) نیاز دارد.

خدمات سئو شامل چه مواردی است؟

موارد زیر برخی از خدماتی است که شرکت های سئو (حداقل) برای مشتریان خود ارائه می دهند:

  • تولید محتوا و بازاریابی
  • بهینه سازی سرعت صفحه وب سایت
  • ارائه استراتژی سئو متناسب با نیازهای خاص کسب و کار
  • تحلیل وب سایت و ارائه گزارش

یک شرکت سئو چه کاری انجام می دهد؟ از یک آژانس سئو خوب چه انتظاری داریم؟

شرکت سئو چه کاری انجام می دهد

اگرچه در این راهنما به برخی از مزایای سئو برای شرکت ها اشاره شده است، اما این بخش برای پاسخ به این سوال است که آژانس های سئو چه می کنند؟

در زیر چهار راه برای بهره مندی از سئوی شرکتی ارائه شده توسط یک آژانس سئو خوب ارائه شده است.

۱. بهبود رتبه های SERP

در حال حاضر، SERP باید یک اصطلاح آشنا باشد، اما برای سابقه، مخفف صفحه نتایج موتور جستجو یا نتایج جستجو است. این صفحه ای است که حاوی نتایج پس از جستجو در موتور جستجو است.

اما جذاب ترین چیز در مورد SERP این است که (درست مانند فهرست موتورهای جستجو) نتایج بر اساس رتبه ها نشان داده می شوند. جدا از تبلیغات گوگل، اولین نتیجه بهینه‌ترین نتیجه است، زیرا حاوی محتوایی که (طبق ربات‌های موتور جستجو) بهترین پاسخ را به درخواست جستجو می‌دهد.

معمولاً وب‌سایت‌هایی که در صفحات دوم، سوم و بعدی نشان داده می‌شوند، بر این اساس رتبه‌های پایین‌تری دارند و اغلب تنها کسری از پاسخ را شامل می‌شوند یا صرفاً موضوع را به طور خلاصه ذکر می‌کنند.

هنگامی که با یک شرکت سئو کار می کنید، یکی از چیزهایی که می توانید از آن بهره مند شوید، افزایش تدریجی موقعیت وب سایت تجاری شما در نتایج است.

به عنوان مثال، در Semrush، تحقیقات کلمات کلیدی برای کمک به جذب مخاطب مناسب به وب سایت انجام می شود و سپس ساختار، طراحی و محتوای سایت برای ناوبری بهتر، خوانایی و تجربه کاربری عمومی (UX) بهینه می شود. . این باعث می شود که وب سایت شما در مسیر تبدیل شدن به یک وب سایت معتبر در موتورهای جستجو قرار گیرد.

۲. رشد ترافیک ارگانیک ( طبیعی )

ترافیک روح یک تجارت است. مشابه یک فروشگاه فیزیکی، که در آن صاحب کسب و کار به مشتریان دائمی امیدوار است، برای یک صاحب کسب و کار آنلاین، شما به ترافیک زیادی برای سایت خود نیاز دارید تا نرخ تبدیل مشتری و همچنین ارزش سایت خود را افزایش دهید. یک شرکت سئو خوب باید روی افزایش میزان ترافیکی که به سایت شما هدایت می شود کار کند.

اما این فقط هر نوع ترافیک نیست، بلکه نوع ارگانیک آن است. تلاش برای جذب میلیاردها ربات به یک وب سایت فایده ای ندارد، زیرا هیچ رکوردی از فروش وجود نخواهد داشت. هدف باید جذب افراد واقعی (به طور مهم بازار هدف یا مخاطبان هدف شما) باشد تا نرخ تبدیل بهبود یابد و بتوانید فروش و درآمد را افزایش دهید.

برای افزایش ترافیک ارگانیک برای یک وب سایت، بسیاری از شرکت های سئو از روش ها و ابزارهای مختلفی استفاده می کنند. در خدمات سئو ، سئوی داخلی، خارج از صفحه و فنی وب سایت را می توان بررسی کرد و با استفاده از ابزارها وب سایت را از نظر سئو داخلی و خارجی بهینه سازی کرد.

۳. هدف گذاری مخاطب

یکی دیگر از مواردی که صاحبان مشاغل می توانند از یک آژانس سئوی خوب انتظار داشته باشند کمک به هدف قرار دادن مخاطبان مناسب است. همانطور که قبلاً ذکر شد، برون سپاری نیازهای سئوی خود به یک شرکت سئو کمک می کند تا تأثیر را از هدف قرار دادن جهان تا رسیدن به مخاطبان هدف شما ساده کنید.

این کار با استفاده از کلمات کلیدی با هدف بالا انجام می شود، به این معنی که می توانید مواردی را که مخاطبان شما احتمالاً به دنبال آنها هستند را در محتوای خود بگنجانید تا زمانی که افراد این کلمات کلیدی را جستجو می کنند، وب سایت شما در صفحه اول SERP ها ظاهر شود.

۴. تجزیه و تحلیل و گزارش SEO

اینجا جایی است که می توانید یک آژانس سئو خوب و یک آژانس ضعیف را از هم تشخیص دهید. یک شرکت سئوی مناسب قرار است گزارش‌های تحلیلی مکرر سئو را ارسال کند که وضعیت وب‌سایت شما را قبل از شروع کار بر روی آن بصورت ماهانه شرح دهد.

برخی از موارد دیگری که این گزارش شامل کلمات کلیدی است که برای سایت شما و مخاطبان هدف رتبه بالایی دارند، کمپین های SEO انجام شده در سایت شما، تغییرات ایجاد شده در وب سایت و همچنین نتیجه خدمات (درآمد ایجاد شده، رتبه بندی کلمات کلیدی) ، منابع ترافیک و حجم ترافیک.

ویژگی ها و محتوای نتیجه همچنین تعیین می کند که آیا شما به کار با آن شرکت SEO ادامه می دهید یا یک آژانس جایگزین اقدام به همکاری می کنید.

از یک آژانس سئو خوب چه انتظاری داریم؟

هر آژانس SEO وظیفه دارد یک وب سایت را از جایی که قرار دارد به صفحه اول SERP برساند، حتی اگر اولین نتیجه نباشد. برای انجام این کار، باید تغییراتی در وب سایت انجام شود تا اطمینان حاصل شود که تمام قسمت های سایت الزامات فهرست موتورهای جستجو را برآورده می کند.

این شامل مجموعه ای از مراحل است که باید یکی پس از دیگری برداشته شوند، اما یک شرکت سئوی جعلی یا نه چندان خوب ممکن است بخواهد مسیر آسانی را انتخاب کند و با استفاده از فرآیندهای مختلف که سریع هستند اما کیفیت را برای شما به ارمغان نمی آورند کلاهبرداری کنند. دیگران ممکن است بخواهند با ارائه شرایط جذاب و جمع آوری پول شما با شما قرارداد ببندند، اما نتیجه ای حاصل نمی شود.

به همین دلیل است که گوگل صاحبان کسب و کار را تشویق می کند تا در گفتگو در مورد اهداف خود، آنچه که می خواهند به آن دست یابند و چگونه به آن بپیوندند. صحبت مستقیم با آژانس SEO نه تنها به آژانس کمک می کند تا درک واضح تری از آنچه می خواهید داشته باشد، بلکه به شما به عنوان یک مشتری کمک می کند تا یک شرکت بد را از یک شرکت SEO که برای خدمت ایجاد شده است بگویید.

بنابراین، بدون بحث بیشتر، چیزهایی که باید از یک شرکت سئو خوب انتظار داشته باشید:

حسابرسی و تحلیل وب سایت

قبل از اینکه سعی کنید یک وب سایت را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنید، استراتژیک و عاقلانه تر است که ابتدا ایده ای از مکان فعلی وب سایت داشته باشید.

در ابتدای کل فرآیند، یک شرکت سئو سایت را با استفاده از تجزیه و تحلیل وب سایت یا ممیزی آزمایش می کند تا آمار فعلی وب سایت را از نظر میزان ترافیک ایجاد شده، سرعت، کلمات کلیدی که در رتبه بندی می کند و همچنین بتواند بدرستی بررسی کند.

این فرآیند به سادگی در تلاش است تا بفهمد چه چیزی در وب سایت باید بهبود یابد و چه چیزی باید حذف شود. هر شرکت SEO که این مرحله را رد کند به احتمال زیاد یک کار ناقص را برمی گرداند، زیرا چگونه می توانید به یک وب سایت کمک کنید در حالی که در وهله اول حتی نمی دانستید چه چیزی نیاز دارد؟

در طول ممیزی SEO، آژانس همچنین رقبای کسب و کار را بررسی می کند، از آنها یاد می گیرد و تلاش می کند تا وب سایت را به نقطه ای برساند که به نظر خوب (یا بهتر) از رقبا باشد. اینجاست که ایجاد یک استراتژی وارد می شود.

پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف سایت، فضاهایی که باید پر شوند، و مناطق پربار در مقایسه با سایت های رقابتی – به طور کلی، درک سایت شما – شرکت سئو یک استراتژی مناسب ایجاد می کند که می تواند رتبه شما را افزایش دهد.

استراتژی سئو

از آنجایی که اطلاعات مورد نیاز مانند مخاطبان هدف شما، کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنید و غیره شناسایی شده اند، گام بعدی ایجاد یک استراتژی منحصر به فرد برای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت شما خواهد بود.

این باید شامل یک برنامه گام به گام در مورد آنچه باید انجام شود و نتیجه مورد انتظار باشد. با این حال، توصیه هایی وجود دارد که اگر شرکت SEO که با آن کار می کنید نتواند استراتژی ها را برای شما تجزیه کند، یک اشتباه بزرگ است. تلاش برای عجله در برنامه عملکرد آنها معمولاً به این معنی است که برنامه ای وجود ندارد. بنابراین، زمانی که هیچ یک از مراحل استراتژی سئوی پیشنهادی را متوجه نشدید، هوشیار باشید و سؤال بپرسید.

ابزارهای پیشرفته سئو

این جایی است که یک برنامه سرگرم کننده آغاز می شود. شرکت سئو که مسئولیت سئوی کسب و کار شما را بر عهده دارد، به شما کمک می کند تا از میان ابزارهای فراوان سئو موجود در بازار، انتخاب کنید تا بهترین مورد را برای اهداف و نیازهای شما انتخاب کنید. سپس این ابزارها برای دسترسی راحت‌تر در داشبورد قرار داده می‌شوند یا مرتب می‌شوند.

برخی از عناصری که در ابزارهای سئو یافت می شوند عبارتند از: گزارش های URL شکسته، ردیاب ترافیک ارگانیک، تجزیه و تحلیل بک لینک، رتبه بندی کلمات کلیدی و غیره. این ابزارها همچنین می توانند پیگیری پیشرفت در کنار شرکت سئو را برای شما آسان تر کنند. تعدادی از بهترین ابزارهای سئو عبارتند از Semrush، Ahrefs، Moz و بسیاری دیگر.

راه اندازی سئو

این زمانی است که استراتژی پیشنهادی تنظیم می شود و شرکت شروع به کار روی اجرای استراتژی ها می کند تا بتوانید به تدریج نتایج را مشاهده کنید.

هدف در اینجا حل مشکلات شناسایی شده در حین حسابرسی است.

برخی از کارهایی که شرکت های سئوی مناسب در این مرحله انجام می دهند عبارتند از یافتن کلمات کلیدی اولیه که به کمپین های سئو کمک می کند، اتصال وب سایت به کنسول جستجوی گوگل و گوگل آنالیتیکس، بازسازی ساختار وب سایت، بهینه سازی وب سایت برای سئوی موبایل، انجام بهینه سازی تصویر و به حداقل رساندن کدهای یک وب سایت می باشد.

بهینه سازی مداوم

فقط به این دلیل که کار انجام شده است به این معنی نیست که قرارداد پایان یافته است. یک شرکت سئو خوب به تماشا، پیگیری و حفظ پیشرفت برای مدت طولانی‌تری ادامه می‌دهد. این برای اطمینان از این است که نتایج کاهش نمی‌یابد و وب‌سایت به رتبه بالاتر ادامه می‌دهد.

این نیز به این دلیل است که الگوریتم های موتورهای جستجو ثابت نیستند. آنها اغلب تغییر می کنند و از این رو الزامات جدید به عنوان مبنایی برای رتبه های بالا تعیین می شوند. کار یک شرکت SEO همچنین شامل کمک به اصلاح ابزارهای مورد استفاده برای مطابقت با الگوریتم های در حال تغییر است. یک آژانس سئو با جدیدترین الگوریتم‌ها به‌روز می‌ماند تا شما همچنان ترافیک دریافت کنید، وب‌سایت شما قابل مشاهده باشد و نتایج همچنان در دسترس باشد.

هزینه سئو چقدر است؟

در این مرحله، از قبل باید پاسخ بسیاری از سؤالات مطرح شده در ابتدای این راهنما را بدانید، مانند «شرکت سئو چیست؟» و «آیا خدمات سئو برای کسب‌وکارها کار می‌کند؟»

اما هدف اکنون تعیین این است که به احتمال زیاد چقدر برای خدمات سئو هزینه خواهید کرد.

برای شروع، اگر یک تجارت کوچک هستید، باید بین ۲۰ الی ۸۰ میلیون برای یک سال بودجه داشته باشید و برای کسب و کارهایی که رقابت های متوسط یا سختی دارند قیمت را می توانید بصورت توافقی به نتیجه رسانید. به این فکر نکنید که با هزینه کمتر به نتیجه بهتر برسید که این موضوع مانند خرید یک لباس متفرقه یا یک لباس اورجینال می باشد که از همه نظر با هم تفاوت دارند و شما بی شک بهترین را انتخاب خواهید کرد.

این یک پاسخ مبهم است زیرا هزینه به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی از عوامل تعیین کننده قیمت سئو عبارتند از: هدف کسب و کار، جدول زمانی خدمات، سیستم قیمت گذاری شرکت سئو، روش پرداخت (ساعتی، ماهانه، سالانه)، ابزارها و نرم افزارهایی که می تواند انجام شود. مورد نیاز و غیره

سه تا چهار مرحله خدمات سئو ابتدایی تا سئوی سطح بالا را شامل می شود. با این حال، به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار که تازه وارد دنیای سئو شده‌است و همچنان در تلاش برای یافتن پایه‌ای است، سئو اولیه شما می تواند هزینه کمی را در بر گیرد اما به مرور هزینه شما نسبت به فعالیت سئوکار شما متغیر خواهد بود.

همچنین، سه روش پرداخت وجود دارد و این بستگی به آژانس ارائه دهنده خدمات دارد. کسب‌وکارها می‌توانند به ازای هر پروژه پرداخت کنند، که شامل یک نمای کلی از آنچه در هر پروژه انتظار می‌رود، باشد. محتوای مورد نیاز مشخص می‌شود، چند کلمه و همچنین تعداد پیوندهای مورد نیاز. بسته به هدف شما، پرداخت به ازای هر پروژه معمولاً گران‌ترین است زیرا انتظار می‌رود که هزینه زیادی را در یک زمان پرداخت کنید.

روش دوم پرداخت، پرداخت ماهانه است. معمولاً طرح های مختلفی تحت این روش پرداخت وجود دارد. برخی از برنامه ها برای یک ماه، ۳ ماه، ۶ و سپس ۱۲ ماه طول می کشد. معمولاً برنامه های بلند مدت با تخفیف تشویق می شوند.

در نهایت، پرداخت ساعتی یکی دیگر از روش‌های پرداخت است.  اگرچه در بین شرکت‌های سئو رایج نیست. شرکت‌ها قراردادی امضا می‌کنند تا مبلغ مشخصی را برای یک کار خاص با نرخ ساعتی بپردازند. این ممکن است به عنوان ارزان ترین باشد، اما برای استارتاپ ها و تازه واردان توصیه نمی شود.

چگونه بهترین آژانس سئو را انتخاب کنیم؟

در نهایت، سوال بزرگ: قبل از استخدام یک شرکت SEO باید به دنبال چه چیزی باشید؟

تنها یک راه برای اطمینان کامل از قانونی بودن شرکت سئو سایتی که در آن ثبت نام کرده اید وجود دارد و آن نتایج با کیفیت است و آن تحقیق است. شما باید در مورد شرکت برای بررسی آنلاین تحقیق کنید، با آنها صحبت کنید، بررسی کنید که آیا آنها شهرت دریافت نتایج را دارند یا خیر.

در حین انجام این کار، تمام مواردی که در مورد خدمات سئو و شغل مورد انتظار یک شرکت سئو در این راهنما گفته شده است را در نظر بگیرید. یا بهتر است با یک شرکت سئوی پیشنهادی که تضمین شده است خدمات سئوی با کیفیت ارائه دهد، ثبت نام کنید.

شما می توانید برای دریافت خدمات سئو با من علی اصبحی در ارتباط باشید تا سایت شما توسط تیم من در نتایج بهتری قرار گیرد و شما شاهد بازدهی بهتری در کسب و کار خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.